Selecteer een pagina

Cultuurstad van het zuiden

De stad ’s-Hertogenbosch zet zich sinds 2018 op de kaart als Cultuurstad van het Zuiden. De vele culturele instellingen die deze stad rijk is hebben samen met de gemeente de handen ineengeslagen om te zorgen dat in 2019 wordt gewerkt aan de verdere verankering van deze positionering in Nederland. De wens was een landelijke campagne, gericht op bezoekers aan ’s-Hertogenbosch. Arthur & Brent werd gevraagd deze campagne vorm te geven en te coördineren en samen met de vele culturele partners te zorgen voor een passende, effectieve, door iedereen gedragen, campagne.

Samenwerkingsproject The Bigger Office

Concept en coördinatie: Arthur&Brent
Fotografie: Frank van Delft

Video: Smart Media Producties

Ontwerp logo & middelen: Annemarie van Pruyssen

 

 

Online is de continue aanjager gedurende het gehele jaar. TV/Radio en outdoor geven extra zichtbaarheid en aandacht op specifieke momenten. Op basis van deze strategie is de samenwerking opgezocht met diverse partijen uit de stad om de klus te klaren. Van fotografie en ontwerp tot productie van de Radio en TV commercial en online marketing.